XIV Sesja Rady Miejskiej - transmisja w Ponidzie.TV

Dodał: AT Data: 2012-01-25 13:05:24 (czytane: 12426)

W dniu 26 stycznia 2012r. o godz. 10.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, odbędzie się XIV Sesja Rady Miejskiej w Busku-Zdroju. Zapraszamy do oglądania transmisji w Ponidzie.TV.

 

Proponowany porządek XIV sesji Rady Miejskiej w Busku-Zdroju

Sesja XIV - projekty uchwał Rady Miejskiej

Słuchaj transmisji Sesji Rady Miejskiej w formacie mp3


Posiedzenie Rady Miejskiej transmitowane będzie w naszej Telewizji Internetowej:

 
Zapraszamy  do dyskusji na czacie: czat.tbu.pl

 


 

Zapraszamy również do oglądania retransmisji z XIII Sesji Rady Miejskiej.


Godziny retransmisji:
23.01.2012 -  godz. 17.30

 

Reklama

REKLAMA

Komentarze (0)

Uwaga: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna. IP Twojego komputera: 3.136.97.64

-Hans (2012-02-01 11:11:03)

no nie wiem, referendum to są koszty. Po drugie, nie sądzę żeby wiele osób wzięło w nim udział. Max 20 %. Czy to już można nazwać opinią mieszkańców? Obawiam się,że przede wszystkim zmobilizowaliby się właściciele sklepów w rynku i wyniki nie byłyby miarodajne. Przy takich inwestycjach zawsze odbywają się konsultacje społeczne. Jak jest z frekwencją, wiadomo. Niestety większość woli tylko narzekać.

- (2012-01-31 15:37:52)

Handlowcy chca by auta parkowaly w rynku bo chca miec utargi. Z czegos trzeba popłacic niemale przeciez czynsze i zarobic na "chleb powszedni". Sa tacy jak ja, którzy uważaja, że jazda kilkaset metrów samochodem jest bez sensu a to ze względu na zanieczyszczanie środowiska jak i pozbawianie sie chocby odrobiny ruchu. Sa i tacy ktorym widmo zawalu, nadcisnienia,udaru mozgu i innych chorob nie przeszkadza bo lubia jechac autem, chocby np. z Pilsudskiego do rynku zamiast sie przejsc pieszo 10 minut. Sa i tacy, ktorzy dojezdzaja do pracy i chca gdzis zaparkowac a przeciez miejsc do parkowania jest wciaz za malo. Gdzie wiec maja parkowac? W Zdroju? Po okolicznych osiedlach tarasujac mieszkancom miejsca? Moim zdaniem kazdy ma swoje racje. Jak wszystkich pogodzic? Trudna sprawa. Byc moze trzeba bylo przy okazji wyborow samorzdowych zrobic referendum i zadac nam mieszkancom kilka pytan jak bysmy chcieli by wygladalo nasze miasto po rewitalizacji? Jest demokracja wiec mieszkancy by zdecydowali. Jak sadzicie, czy to by byl dobry pomysl?

-roman (2012-01-31 14:51:07)

No cóż, wiem, że do Buska nowina o wycofywaniu samochodów z centrów miast może dotrzeć i za 10 lat. I wtedy będzie się znowu przerabiać rynek. Szkoda, bo można to było zrobić już teraz.
Jeśli chodzi o knajpy to może jest ich kilka, ale żeby były na świetnym poziomie to nie powiem (Cynamon czy Dersław ok, ale Bep?). Młodzież w Busku narzeka, że nie ma fajnych knajp.
Zresztą, to nie jest tylko kwestia zamknięcia rynku dla ruchu, ale większych zmian. Ale na to już brakuje rządzącym wyobraźni. Dlatego będziemy siedzieć w bylejakości i czasem podjedziemy sobie do rynku kupić chleb i mleko.
Kolejna sprawa. Piszesz: "mamy wybór i wybieramy wygodę". Nie wybieraj za wszystkich. Ja (i nie jestem jedyny) nigdy nie parkuję w rynku, a jednak chodzę tam często i w tamtejszych sklepach robię zakupy.
Poza tym rynek w swoim założeniu urbanistycznym ma być miejscem spotkań, miejscem gdzie odbywają się wydarzenia z życia miasta, a nie parkingiem. Cóż, taką mamy urbanistykę w Polsce, ale nie to nie znaczy, że nie możemy tego zmieniać.

-Rodowity (2012-01-31 12:57:57)

Możesz nam napisać gdzie chodzili Wasi dziadkowie i rodzice.

-fajnie... (2012-01-31 11:58:30)

ludzie mają kasę, bo kupują samochody.
Będą chodzić po knajpach, jak tylko będą w rynku fajne knajpy...
Ciekawy wywód...

Uważam, że jest co najmniej kilka porządnych knajp w Busku - a i tak w nich tłoku nie ma.
Np. Dersław, Cynamon, pod Świerkiem, w Bepie, SaNaTo, Słowacki, VIP, Kongresowa, bary w sanatoriach np Piwniczka, pod flagami, itd
Z lżejszych to Banatkiewicz, Lody (na Boh. W-wy) w rynku jeszcze ze dwie ciastkarnie, i poza tym kilka (a może kilkanaście) pizzerii, oraz gyrosów.
Myślę, iż w zupełności zaspokajają potrzeby mieszkańców i przyjezdnych w tym kuracjuszy. Każda nowa podzieli tylko obecnych klientów, a na pewno ich nie przybędzie. Na pewno nikt specjalnie do knajpy w rynku nie będzie chodził tylko dlatego iż będzie fajna i ruch w rynku będzie zamknięty...

Rynek dla samochodów? TAK!!!

Mamy XXI wiek i będziemy jeździć samochodami czy się to komu podoba, czy nie. Nasi dziadkowie i rodzice chodzili, bo nie mieli wyboru. My mamy wybór i wybieramy wygodę. Nie mamy czasu na chodzenie.

-romek (2012-01-30 11:56:52)

Burmistrz i jego ekipa żyje w wieku XX, w XXI zaczęto wyprowadzać samochody z centrum. Nikt nie chodzi do knajp i restauracji? Nie gadaj, że nikt nie ma kasy i je tylko w domu, bo jakoś na te samochody ludzie mają pieniądze. Do knajp się nie chodzi, bo w Busku nie ma fajnych knajp. Estetyczny rynek mógłby doprowadzić do tego, że zmieni się profil lokali i powstały by ze 3 kawiarnie zamiast sklepów z mydłem i powidłem.
Poza tym, jeśli robię duże zakupy to jadę do Lidla, Kauflanda i innych, a nie do rynku. W rynku robi się przed wszystkim małe zakupy. Ludzie zwykle obchodzą rynek dookoła i idą do samochodu zaparkowanego gdzieś w okolicach.
Kuracjusze siedzą w sanatoriach, ale oni przyjeżdżają tu odpoczywać, w tym spacerować. I pewnie spacerowaliby aż do rynku, gdyby do tego rynku było po co iść. Teraz jest parking i zapuszczony park głównie dla meneli.

-Panie Waldku jesteśmy z Panem!!! (2012-01-30 11:30:05)

Niektórzy zatrzymali się w odległej epoce. A mamy juz XXI wiek. W każdym domu jest co najmniej jeden samochód. Każdy ciągle za czymś goni. Do sklepu nikt nie ma czasu iść, tylko kombinuje jakby tu najlepiej nawet do sklepu wjechać samochodem (do domu też). Okres kiedy ludzie mieli dużo wolnego czasu do zagospodarowania już dawno minęły. Wszyscy gdzieś pędzimy i gonimy. Jeżeli rynek zostałby zamknięty dla samochodów, to będzie śmierć rynku. Kuracjusz nie przychodzi na zakupy do centrum, bo nie ma potrzeby. Swoje zaspokaja w Zdroju. Miejscowi i tak w większości wolą robić zakupy w marketach, bo tam mają parkingi zawsze z wolnymi miejscami. Miejsc parkingowych w rynku i okolicach winno być dwa lub trzy razy tyle co obecnie, wtedy by to miało sens.
Jest Jagienko, Zbyszko, Corleone, Banatkiewicz i inne w okolicach rynku i Mickiewicza. Widzieliście te pustki przy stolikach nawet w wakacje i przy dużych upałach?

-do poprzednika (2012-01-30 11:24:19)

to po co zadajesz głupie pytania - zadaj mądre. przyjzyj sie najpierw sobie

- (2012-01-28 18:41:55)

popieram poniższą wypowiedz:)Sikora nie ma pojęcia:D zadać mu głupie pytanie i już nie umie odp:D śmiech i tyle

- (2012-01-28 11:49:42)

Ten burmistrz to totalna poraźka,być prezesem PSS to nie to samo co zarządzanie całą gminą!!Zero własnych pomysłów!!

- (2012-01-27 22:14:19)

To niby gdzie te auta maja parkować skoro rynek byłby zamknięty? W Mikułowicach czy na Łowiskach? Przestańcie Kraków z Buskiem porównywać, a po drugie kto ma do tych nowych kawiarni chodzić? Kto z was chodzi systematycznie do lokali? Ludzie groszem nie śmierdzą, kawiarni jest cały Zdrój u świeca pustkami, wystarczy je odwiedzić i sprawdzić frekwencję. Kuracjusze do miasta nie przyjdą bo maja na miejscu w sanatoriach wszystko, mieszkańcy po kawiarniach zbyt często nie chodzą bo oczywiste że każdy oszczędza dziś, i niby co, przejezdny ma auto zostawić pod Lidlem i iść na kotleta do rynku? Poroniony pomysł z ograniczeniem ruchu w mieście...

-gargamel (2012-01-27 18:40:43)

smerf o dziwo ale masz 100% racji na rynku powinny powstać kawiarenki itp. tak jak to sie dzieje w dużych miastach rynek to nie miejsce na parking

-smerf (2012-01-27 14:41:30)

Zmiana planu rewitalizacji rynku to głupota. Koncepcja opracowana przez profesjonalnych architektów w pierwszej wersji jest bardzo dobra. To że na rynku nie będzie ruchu kołowego wcale nie zmniejszy dochodów firm zlokalizowanych w centrum miasta. Kraków, Wrocław wszystkie duże miasta mają zamknięte dla ruchu centrum tylko u nas burmistrz próbuje zawrócić kijem Wisłę. Nie ma pan racji panie Sikora plac Zwycięstwa zamieni się w plac z prawdziwego zdarzenia a nie prowincjonalny rynek. Chyba że jest pan mądrzejszy od architektów i urbanistów bo pan w PSS pracował??? Swobodna przestrzeń bez ruchu kołowego zwiększy atrakcyjność rynku i obroty w sklepach. Obudźcie się już z tej wszech panującej w Busku komuny. Trzeba iść z duchem czasu i robić z miasta miasto a nie z miasta wieś. A radni co się tylko swoją wiochą zajmują i wygodą krów w dojściu do pola powinni się wstydzić. Busko to nasza wspólna sprawa stolica regionu i miasto generujące większość podatków, zróbcie z miasta perełkę a na remonty wiosek samo zarobi. Nie dla ACTA!!!! Walka z systemem ludzie obudźcie się z tego wyzysku jesteśmy kolonią Unii Europejskiej. Obywatel kraju białych murzynów czyli Polski!!!

- (2012-01-27 13:09:37)

Jadę zed na narty i mogę cie zabrac .

-zed (2012-01-27 12:03:03)

masz mnie za głupka? udajesz 5 różnych osób, a przecinki stawiasz wszędzie tak samo.
Piszę to co widzę. Zawiść nie ma tu nic do rzeczy, bo ani hurtowni otwierać nie zamierzam, ani nie pracuję w branży, która miałaby z tym cokolwiek wspólnego.
Jesteś adwokatem płatnym czy z dobrego serca?

- (2012-01-27 11:32:31)

a ja wam powiem jedną rzecz że to o nic nie chodzi tylko zazdrość zżera paskudę wąsowicza
i po sprawie

-Ralf (2012-01-27 11:30:11)

dziadostwo - najważniejsze ze ptak ma ruch koło zenitu i towary schodzą z sawy

-POSTRONNY (2012-01-27 11:27:42)

JA NIE ZNAM SPRAWY ALE CI DORADZE ;OTWORZ HURTOWNIE I POKAZ CO POTRAFISZ ; BEDZIEMY KUPOWAC U cIEBIE

-zed (2012-01-27 11:20:52)

po pierwsze: dyskutuj jak ktoś o minimalnym poziomie kultury osobistej
po drugie: bardzo miło, że jesteś adwokatem W.Sikory. Ale nie musisz się tak unosić, dobry adwokat nie okazuje emocji
po trzecie: gdybym wierzył w uczciwość zarówno W.Sikory jak i przetargów w Polsce to może bym uwierzył. W informacjach o przetargu jest informacja kto wygrał i dlaczego. Nie są podane dane i ceny konkurentów. Może ty masz takie, to podaj.

Fakty są takie, że szkoły podległe burmistrzowi są zaopatrywane przez hurtownię jego żony. A burmistrz po skończonej kadencji zapewne znów stanie się oficjalnym właścicielem hurtowni (w rzeczywistości jest nim cały czas)

-KOLEGA (2012-01-27 11:10:41)

GRADZIKA JESZCZE NIE NAUCZYŁO POKORY?

- (2012-01-27 11:07:56)

WITEK G. -JAK ODSUNIESZ SIE OD WĄSOWICZÓW I GRADZIKÓW TO LEPIEJ ZROBISZ BO IM JUZ NIKT NIE ZOSTAŁ TYLKO ONI SOBIE NAWZAJEM,

-do zeda (2012-01-27 11:02:04)

czy ty niemoku wiesz na czym polega przetarg na zamówienia publiczne to najpierw sie dowiedz a potem dyskutuj,dostarca ten kto wygrywa przetarg ,za Wąsowicza też hurtownia dostarcała towar i to też było żle ?,Ludzka zawiść nie zna granic ,jak ma tańsze towary to dostarcza ,wszystko można sprawdzić,

-do kogoś z 23:25 (2012-01-27 09:55:54)

Takie rzeczy to może w Warszawie, Poznaniu czy w Krakowie, co najwyżej w Kielcach. A nie w Busku. Jacy lokalni architekci? Ile jest w Busku pracowni architektonicznych? A jeśli są, ile z nich ma możliwości i doświadczenie, żeby robić tak duże projekty?
Największy problem z rynkiem to decyzja W.Sikory, żeby zrobić w centrum parking. Ten człowiek żyje w latach 90. Nie zauważył, że wszędzie wyprowadza się ruch z centrum miast. To powinna być jedna z wizytówek miasta, a nie parking dla pierdzikółek.

-zed (2012-01-27 09:35:39)

żona burmistrza może sobie mieć hurtownię. Ale grubymi nićmi szyte jest to, że ta hurtownia dostarcza towary do instytucji podległych gminie. Burmistrz o tym nie wie? Nie wpływa na to w żaden sposób? Chyba nikt myślący w to nie uwierzy.

-popieram (2012-01-27 09:32:58)

--Stan Wojenny do boju Polacy!!!! (2012-01-23 14:24:10)

Gdyby Irlandczyk, Grek czy Włoch zarabiał 1500 Euro i 6 Euro wydawał na litr paliwa, 20 Euro na kino i 250 Euro na średniej klasy buty, 5 tys Euro za metr kw. mieszkania i 80 tys Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, krwawa wojna! Polska płaca minimalna to 334 euro, minimalna placa w Irlandii 1462 Euro, mityczny kryzys. To co jest w Polsce to nawet nie można nazwać kryzysem, to jest od zawsze dno i dwa metry mułu Polak jest tanim wyrobkiem UE, a Polska rynkiem zbytu dla towarów drugiej i trzeciej kategorii po cenach niższych niż w UE./

Dodaj komentarz

UWAGA!
Formularz dodawania komentarzy wymaga włączenia plikow cookies (ciasteczek), zapisywanych i odczytywanych z Twojego urządzenia - jeżeli chcesz dodać komentarz, włącz ciasteczka, odśwież stronę i spróbuj ponownie...



Szkoła Języków Obcych Europa College

Busko-Zdrój, ul. Batorego 3

Przedszkole Niepubliczne SMERFUŚ

Busko-Zdrój, os. Sikorskiego 9

Centrum Helen Doron Busko-Zdrój

Busko Zdrój, Pl. Zwycięstwa 18, 2 piętro

Szkoła Jazdy Libuda - kursy na prawo jazdy B, A1, A2, A

Busko-Zdrój, ul. Bohaterów Warszawy 7



Konkursy



busko.com.pl poleca

Ogłoszenia

Dodano: 2024-04-20 13:48:57

Spotkanie Bez Zobowiązań

Dodano: 2024-04-20 12:46:02

Koszyczki plastikowe 2 kg

Dodano: 2024-04-20 12:40:14

Warsztat dla dziecka

Dodano: 2024-04-20 08:44:09

Działka budowlana

Dodano: 2024-04-20 08:40:23

Lokal do wynajęcia

Dodano: 2024-04-20 07:45:39

Działka na sprzedaż

Dodano: 2024-04-20 07:16:24

Sprzedam VW Passata b5fl

Dodano: 2024-04-19 22:16:20

Sprzedam rower

Dodano: 2024-04-19 21:10:49

wełna

Dodano: 2024-04-19 20:57:13

praca przy układaniu kostki

Dodano: 2024-04-19 20:45:09

Profesjonalne pranie kanap, foteli, krzeseł, dywa...

Dodano: 2024-04-19 19:38:56

Przyjmę pracownika ogólnobudowlanego

Dodano: 2024-04-19 16:18:23

Lokal do wynajęcia

Dodano: 2024-04-19 15:21:22

tralki drewniane

Dodano: 2024-04-19 14:04:00

Sprzedam działkę budowlaną