Nowe oblicze Galerii Echo
Dodał: MC Data: 2011-08-19 08:30:18 (czytane: 14553)
Na znacząco powiększonej powierzchni na klientów czeka wiele niespodzianek - związanych nie tylko z zakupami!
Komfort, nowoczesność i różnorodność – zarówno dla tych, którzy chcą zrobić zakupy, jak i spędzić atrakcyjnie wolny czas – takie cele przyświecały w trakcie inwestycji właścicielowi galerii, spółce Echo Investment SA. – Jestem przekonany, że nasi klienci docenią efekty – mówi Grzegorz Czekaj, dyrektor Galerii Echo - Do ich dyspozycji od jutra oddajemy 300 sklepów, wśród których nie zabraknie wielu popularnych, niedostępnych do tej pory w całym regionie marek. Nie zawiedzie się też nikt, kto liczy na propozycje rozrywkowe. Każdy znajdzie coś dla siebie. Dodam, że nowe wnętrza galerii zostały zorganizowane z perfekcyjną dbałością o wygodę i zróżnicowane potrzeby klientów.
Na zakupy i nie tylko.
Swoje podwoje w Galerii Echo tuż przed jesiennym sezonem otworzą m.in. salony: modowe, obuwnicze, sportowe, jubilerskie, dziecięce, a także oraz z branży RTV i AGD. Jeden z czterech poziomów zadedykowano w zupełności produktom i usługom związanym z remontowaniem, urządzaniem i dekorowaniem wnętrz. Na przestrzeni ponad 5 tys. m. kw. stworzono Dekoradę, gdzie niemal 30 najemców zaoferuje możliwość dokonania kompleksowych zakupów oraz zasięgnięcia fachowych rad - architekta, dekoratora czy stylisty wnętrz.
Miłośnicy aktywnych form wypoczynku będą mieli do dyspozycji 12 - torową kręgielnię oraz możliwość wzmocnienia kondycji w obszernym (niemal 2 tys. m. kw.!) centrum sportowym PURE Fitness. Nie zawiodą się też najmłodsi klienci – czeka na nich ponad 300 m kw. powierzchni Raju Urwisa. Maluchy mogą tu m.in. zagrać w Laser-Arenie, poskakać na trampolinie, powspinać się po ściance i zmierzyć się z największym w Kielcach labiryntem.
Z uwagą na smak konesera.
W Galerii Echo znajduje się jedyny w województwie świętokrzyskim multipleks. Widzowie mogą korzystać aż z siedmiu komfortowych sal kinowych, wyposażonych w nowoczesne systemy prezentacji dźwięku i obrazu. Na głodnych i smakoszy na terenie Galerii czeka 21 restauracji i kawiarni. Na powitanie klientów większość najemców zaplanowała specjalne rabaty. Warto więc odwiedzić nową Galerię Echo w ciągu pierwszych dni jej działania - by nie tylko obejrzeć ofertę, ale też upolować okazję.
Komfort obszernej przestrzeni
Każdy z niemal 160 tys. m kw. powierzchni całkowitej obiektu został zaprojektowany z myślą o wygodzie i zróżnicowanych potrzebach klientów. Ma temu służyć m.in. 11 wind i 42 nitki ruchomych schodów, ułatwiających poruszanie się po 4 poziomach Galerii. Dla zmotoryzowanych przewidziano 2300 miejsc na bezpłatnym, monitorowanym parkingu oraz specjalny system pozwalający na szybkie odszukanie wolnego miejsca. Wszystkie wjazdy – zarówno główne do Galerii, jak i wewnętrzne, prowadzące na jej poszczególne poziomy - opatrzone są tablicami świetlnymi, informującymi o liczbie wolnych miejsc na poszczególnych strefach parkingu. Komfortowo ma być nie tylko na początku, ale też na końcu wizyty w Galerii, dlatego wprowadzono interaktywne tablice, ułatwiające szybką lokalizację zaparkowanego auta. - Parkować w naszej Galerii od jutra mogą nie tylko właściciele aut, ale też rowerów – podkreśla Grzegorz Czekaj - Miłośników jednośladów zapraszamy do zadaszonego i zabezpieczonego monitoringiem parkingu ze stojakami.
Z odnowy Galerii skorzystają oczywiście nie tylko zmotoryzowani – wokół budynku zaprojektowano dla pieszych szerokie chodniki, otoczone trawnikami i wygodnymi ławkami. Z pewnością posłużą już pierwszym, pełnym wrażeń klientom, którzy odwiedzą Galerię Echo już w dniu otwarcia.
Zapraszamy 19 sierpnia od godz. 9!
Nowa Galeria Echo w pigułce.
159 tys. m kw. – tyle wynosi całkowita powierzchnia Galerii Echo
70 tys. m kw. – tyle wynosi powierzchnia najmu
400 milionów zł – tyle w sumie kosztowała rozbudowa i modernizacja Galerii
Witamy nowe marki, między innymi:
Modowe: H&M, Zara, Reserved, Kappahl, Cubus, Answear, TKMaxx, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, C&A, Guess, Tussardi Jeans, Wittchen, New Look, Peacocks, S.Oliver, Motivi, Strellson, Pierre Cardin, Tally Weijl, Camaieu, Jacqeline Riu, Voëgele
Obuwnicze: Kazar, Venezia, Prima Moda, Ecco Shoes, Ryłko, Office Shoes
Sportowe: 4F Sport, Wsół Sport, Bergson, Nike
Jubilerskie: W.Kruk, Julitom
Dziecięce: Wójcik, Beep Young Fashion, Bartek
Branża media i AGD: Sony Center
/Artykuł sponsorowany/
Reklama